Politica de retur
Află detalii despre politica de retur Moara Ghionea și află cum trebuie să procedezi.
La receptionarea comenzii, clientul este încurajat să se asigure că produsele livrate corespund din punct de vedere calitativ și cantitativ așteptărilor sale.
La primirea comenzii clientul trebuie să verifice conformitatea produselor.
Cumpărătorul/Clientul este responsabil de integritatea produselor după preluarea acestora de la curier, având obligația păstrării, prelucrării și manevrării acestora conform condițiilor specificate pe site pentru fiecare produs în parte și la temperaturile menționate.
Conform cu politica de retur, vânzătorul nu are niciun fel de responsabilitate ca urmare a acestei nerespectări.
În cazul unei neconformități ce trebuia demonstrată de către client prin orice mijloace de probă – poze, martori, fiecare Client poate solicita, în primul rând, repararea Produsului sau poate solicita înlocuirea Produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepția situației în care măsura este imposibilă sau disproproționată.
Clientul poate solicita repararea sau înlocuirea Produsului conform cu politica de retur.
Înlocuirea Produsului este posibilă în limita stocului disponibil.
În cazul în care Clientul a sesizat ca un produs prezenta defecte de fabricație, iar Vânzătorul nu dispune de un produs înlocuitor corespunzător, acesta va returna Clientului contravaloarea Produsului respectiv în 14 zile.
Clientul poate face sesizări sau reclamații cu privire la o Comandă telefonic sau direct prin email.
Orice sesizări sau reclamații cu privire la o Comandă pot fi transmise telefonic, la numărul 0746241750, urmată de confirmarea solicitării prin email; sau direct prin email la office@moaraghionea.ro și doar însoțit de probe, poze etc. Vânzătorul va analiza reclamația și va comunica un răspuns clientului. Pentru a putea evalua corect situația este obligatorie transmiterea de către Cumpărător a dovezilor neconformității (poze, înregistrări video, etc.). În funcție de gravitatea situației, Vânzătorul poate decide restituirea totală sau parțială, în contul indicat de Cumpărător a contravalorii comenzii. În aceste situații, răspunderea Vânzatorului este limitată la valoarea comenzii.
Vânzătorul nu acceptă returnarea produselor livrate care au ajuns în posesia clientului.
Clientul are dreptul să ceară rambursarea contravalorii produselor conform cu politica de retur în următoarele situații:
– Produsele au fost livrate/facturate greșit;
– Produsele prezintă defecte de fabricație;
– Produsele nu respectă conținutul menționat în momentul Comenzii;
– Produse cu defecte calitative.
Produsele comercializate de Vânzător pe site-ul www.moaraghionea.ro intră în categoria produselor care sunt susceptibile de a se deteriora sau a expira rapid, motiv pentru care, în conformitate cu art. 9 coroborat cu art.16 lit. d din Ordonanța de urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în contractele încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative („OUG nr. 34/2014”), sunt exceptate de la dreptul de retragere menționat în OUG nr. 34/2014.